ÖNDEYİŞ

ÖNDEYİŞLERİN EN GÜZELİYLE:   
 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹Bismillahirrahmanirrahim.

Eveeet efendim blogum hayırlı uğurlu faydalı bir blog olur inşaallah. Bu çiçeği burnunda cici blogumun ana temasının anahtarı natal haritamdır😊Güneş burcum aslan, yükselenim kova, ay burcum ikizler. İçimde zorlu ve birbirleriyle de kavgalı üç hiperaktif çocuk var. Bu yüzden gamzedeyim😁 Daldan dala atlayan maymun misali bir çok temaya(sanat, bilim, elişi, edebiyat, beyin fırtınası vs.) ilgim ve merakım var. Blog açmamdaki amacım da, işte bu bulaştığım temaları, ürettiklerimi, ilgili görüşlerimle ve varsa görselleriyle beraber yazıya döküp kendim için arşivlemek ve bu sayede benim gibi başka ilgililere de paylaşımda bulunabilmektir.

Taze sayılan bir anneyim😜🌹Henüz 9 aylık minnoşlukta arşı dolaşan bir kızım var. Öğretmenliğe minik meleğime yetebilmek için ara vermişim. Dışarıya kendimle alâkalı çok sakin, utangaçlıktan mütevellit biraz da içekapanık, hafif de melankolik(öyle diyorlar) tatda bir resim bırakıyorum. Lakin içimde köşede her dakika çalan cümbüş eşliğinde üç ayrı telden oynayan yaramaz çocuk var. Bu  üç zorlu ve yaramaz burçların esiriyim. El yeteneğim de ön planda olunca haliyle bir çok hobiye bulaşıp sonra da yarım yamalak bıraktım. Şimdiyse yahu olur mu böyle diyerek şu üç deliye sonunda kılıcımı çekip "bundan sonra ben ne istiyorsam o!" paradoksunu(🤣!) başlatıyorum🎬Ahanda başlattım😊

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MEM Û ZÎN (Mem İle Zîn)

Huniye 5 kala...😜🤑😭😈😠😱🤡😇😨🤢🙈🙉🙊

💎💎💎 Yazar Dr.Senai DEMİRCİ'nin Kalpten Sözleri💎💎💎